onsdag 24 september 2008

Haha vart e jag!

Dagen började bra, allt bara flöööööööööt på!!! Skulle väg till träningen efter jobbet och då startade inte bilen som den skulle, försökte med hammare, fil, plåt, men inget gick....... Fick ringa bergnings firman, när vi kom dit till verkstaden nere på gåsebäck, började killen plocka ner startmotorn medans vi drog o köpte en ny på skroten, svaret vi fick från skorten ehhh det finns 3 olika sorter att välja aha jag tog turen och valde en.... när vi kom ner INTE BRA INTE PASSA MÅSTE NY!! var svaret vi fick... Oki tänkte jag vad händer nu då? Sa till killen på verkstaden köp en ny till mig kostade liksom sådär 2700:- ...

Var lite nere efter allt skit... Drog upp och tog en kopp kaffe hos jonas + en liten kaka xD Sen drog vi ut på väla o shopade lite var liksom tvungen allt hade ju bara gått åt skogen liksom :S .... Äntligen fick man tag på sin jacka wooohoo! så nu mår jag bra igen + kalingar trillade ner i påsen också...

Hahaha jonas du har verkligen svårt att bestämma daj!!!!
Men imorgon får jag min bil igen, riktigt nice asså

Dax kassan blev

Bergning 1300:-
Startmotor 2700:-
Verkstads jobb 500:-
Begagnad Startmotor 500:-
Jacka 1000:-
Total : 6000:-

Lite så där men vafan skit happends hahaha
lite bilder nu då :P





1 kommentar:

Anonym sa...

men mange, man kan bogsera bilen med. Blir väldigt mycke billigare. haha. men den startmotorn du inte kunde använda kan du väl lämna igen igen?