onsdag 17 september 2008

jadu


vad hände igår ? jo att jag för nog.... men som sagt jag har försökt nu ett bra tag
men inget har funkat och vad gör man efter det som hände igår? jadu... försöker glömma allt som har hänt dom senaste måndaderna, vill bara var singel haha tjejer e fan skumma. Glad att ni träffades Ida och Snickey att jag lyckades någon stans iallfall, men som sagt isa det var bara en tids fråga, tyckte du var en underbar tjej, jag gav dig mitt allt.
Och det har ingen betydelse vi som dumpade vem, var bara modigt att någon tog tag i det. Kommer sakna ilern :D
Men men inget att depa för livet går vidare.


Jobb Idag :D aja inte så farligt typ 7:00-8:00 Möte 8:00-12:00 Utbildning sen lunch sen är det snart dax att träna igen :D längar sååååååååå... vet inte om jag har fått något beronde eller om det är den anabolican som gör att jag vill bara dumpa dumpa hahah försten dyr jävel också må jag säga

Inga kommentarer: