fredag 19 september 2008

Oj har jag missat idah?

Ja du tankarna sprider sig hela tiden :S...
Sandra du har alltid varit i mitt hjärta det vet du om,
vet inte vad som hände men när vi träffades på maxi så var det så hjärtat dunkade fort, kramen kändes som dagar... sedan dess har du varit en del av mig, kommer aldrig släppa daj! :D för dom dagarna, veckorna, månaderna, åren vi hade var helt underbara... vet inte varför jag söker andra vägar, vet ej om jag vill igen men hjärtat, hjärnan säger annat + dina barn kommer man aldrig glömma :) ses snart ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

tjena kotten!!!

tycker du ska följa ditt hjärta och det du vill göra här ilivet...

om det känns säkert med sandra och kidsen så way not?

hoppas du gör rätt beslut här i livet så du inte står där med brustet hjärta eller tvärt om att du står och tänker på varför tog jag inte chansen?€

väldigt fint skrivigt om sandra av dig ..
har ju fått höra det från och till om att du saknar henne . du har sagt det ganska många ggr till mig från den dagen det tog slut mellan er. men ha i baktanken nu att du mådde bra med sandra när ni var tillsammmans tänk på de innan du gör dina beslut här i live ,, du kan vara rätt klumpig ;) Cippe