söndag 28 september 2008

Veckan som har varit:D

Vet inte vart jag ska börja, men denna veckan har inte alls varit min :S ......
Först var det bilen som strulade, sen köket som brann, tappade nycklarna...


Fredagen: Jobbade, kändes som folk dissade mig eftersom ingen ville ställa sin bil vid min, luktar den så illa? tränade, Fixade till bilen lita.... Liten fundering bara köper Snutarna bil delar från Biltema? Aja drog väg o käkade på camilia Mummms asså! :D Jocke och Johanna kom förbi mot kvällen. blev några öl drog till s:et festade typ sådär haha, sen ner på stan och festade vidare. Efter ett tag så skulle man hem, kom utan för min dörr och insåg att mina nycklar var borta!!! fick panik viste inte vad jag skulle göra, efter ett tag kom jag på att min kära mor hade resarv nycklarna så jag trallade bort dit, sen hem juva hem....



Lördagen: Vaknade av att min granne traskade in i min lägenhet och då mådde man inte hallon precis :S ... Drog in i dushen sen bar det iväg till Danmark med Tomas, Jonas, Neme, Dennis.... Skulle boka in tid till min tatuering.... Äntligen säger jag bara :) 7500:- kommer den kosta och den blir av i Feb =) wiiiiiiieeeeeeeee
När vi var på väg hem så kunde jag inte låta bli att köpa en godis leksak till amanda, men killarna trodde att jag skulle själv ha den ... ehhh nä! Sandra ringde... Så hon och amanda kom förbi ett litet tag mycket trevligt :P
Mot kvällen drog jag till min mor & Kent o käkade smörgåstårta, drack lite öl... Jocke ringde och bad mig komma ut och HAN HADE HITTAT DOM I SIN BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan vad nice asså :D ,,, sen blev det party all night long :D

På väg mot Danmark



Där är min tatuering jag ska ha på min rygg :)




Söndag: Städat, diskat, Ska snart till sandra o amanda :) dom bjuder på middag mycket trevligt med husmanskost

Inga kommentarer: