måndag 13 oktober 2008

Dagens samhälle

Ja efter träningen gick man direkt till sjuksköterskan där man fick ta sin spruta trodde det skulle vara skönt men men... fick ont efteråt kändes lite sådär typ.... drog ifrån fast man var tvungen o vänta 10 min innan man körde haha........
Kom till stattena, vänster filen var helt avstängd typ det rullade inte på, man tänkte vafan händer!!! släpp hem mig!! när man väl var framme, där stod en ensam tjej helt förtvivlad liksom ingen hjälpte henne alla bara körde förbi... frågade henne om hon ville ha hjälp, som hon tackade ja till såklart ;) lite pinsamt o få motorstopp vid rödljuset men hon tackade så mycket för min insats :D så det var min god gärning idag... Nä! nu ska jag ut vill inte vara hemma här vid min psycko katt!!!!!!!!!!!!!!!

Cya

Inga kommentarer: