måndag 27 oktober 2008

ohhh hej!!!!!!

TJoooo HejJ! Nu var det helg! kanske inte, men det såg bra ut hahah
varit sjuk i en hel vecka nu så det var skönt som fan att gå till jobbet idag =)) konstigt det låter men så e det! fick träna idag också wooho :P fast man fick börja försiktigt eftersom min förkylning sitter i fortfarande men kanske inte lika farligt.
Hur man man vara så dum att bara gå ut på gatan utan att kolla om någon bil kommer, jag tänkte nu jävlar gubbe!! tutade på han... Fick som svar har du inga ögon så du ser mig? men hallå! det e fan inget övergångställe fuck of! sen körde jag vidare medans han tuffade vidare men sin maxi vagn... humm



Why Why ! stör du mig alltid på natten !!! haha och nä inte katten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför körde du inte över gubben med vagen?? du hade ju kunnat styla din bil med en skit snygg frontgrill och lite dekoration med blod nu till hallowen hahaha

Anonym sa...

Jag drömmer om dej snygging.