tisdag 16 december 2008

She made it!!!!

hej min kära blogg jag heter magnus
Vaknade på morgonen som vanligt tog en cigg samt en vanliga jävla kaffe med 2 socker bitar... packade ner mina jogging kläder.... gick ut till mitt garage och där stog min bettan helt uppladdad inför dagen!! förde in nycklen sakta in i låset, steg försiktigt in i hon.... nu tänkte jag starta din JÄVEL!! första försöket gick inte så bra andra försöket gick hon in gång på!!! wohooo!!! my love!!!
Kom till jobbet o folk började snacka om jordskalv? woot? har han rökat på eller? Torny din kommentar var för god asså!! haha säger inte den här men du din busse !! haha
07:20 drog jag till besiktningen ställde mig brevid en ferrari, det var som kärlken slog till i första ögonkastet för bettan..
Och ja min bettan klarade genom hela testerna så nu kan man köra med hon i 1 år till tihi
Efter jobbet drog man till pålsjö o joggade i 40 min sen drog man till maxi o handlade kom fram till kassan köp medges ej vafan tänkte jag gav henne en 20 lapp testade igen ikke ikke :S åhhh I BE BACK sa jag, men jag har redan stoppat i 20 kr sa hon, ja men ta tandkrämen o en påse så länge haha .... gick ut till uttags automaten uttag för stort woot!!! sprang till bilen fort som fan hämtade min mobil ringde banken och överförde 200kr sprang in på maxi o NU!! fick jag min mat nananana :D sen kom man hem bara upp men tränings kläderna in med nya, nya drinkar.... städade lita o nu sitter man la här skoj va ? haha
Ses i dimman over and out för nu ska jag sova !!!!

Inga kommentarer: