lördag 18 april 2009

Ojdå! hehe

Vilken underbar dag igår tack!!! mycket fett mat? typ hehe jocke hur FAN! kan man vara så glad för korvar? och nu är du min brandman ;) ska ringa dig när det börjar brinna någon stans :)
http://hd.se/helsingborg/2009/04/17/kolonistuga-i-full-brand/">

Idag vaknade man tog min protien drink, drog till träningen o tänkte nu ska man mäta sig! men jag fattar liksom inte vad lappen betyder, eftersom hon kunde inte förklara men men får gå ditt på måndag så en instuktör får förklar typ :P

ANALYZER

VIKT - 74KG
BMI - 25
BMR - 7414 KJ
1772 KCAL
IMPEDANCE - 428 OMEGA?
FAT% - 15,6%
FAT MASS - 11,5KG
FFM - 62,5KG
TBW - 45,8KG

DESIRABLE RANGE

FAT% - 14,20%
FAT MASS - 10,2-15,6KG

så man e snart nära!! =)

Efter passet skulle man ta på sig sina skor, men då var min ena sko BORTA!!
Sa till hon i reciptionisten någon har tagit min sko :(
Men till slut hittade vi den :P någon hade tydligen varit rolig o gömt den jätte roligt !!!

Idag blir det Grillis :D sen kanske till gröningen
Ses Over and Out!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja i bland så dyker lustikurrar fram både här och där!!!=)