måndag 20 juli 2009

Äntligen!

Så då var snart Måndagen avklarad... Kunde knappt sova inatt gick och la mig typ vid 9 på kvällen låg och drog mig typ i 4 timmar helt sjukt...
Vaknade tänke huh låt mig sova!
Tog med min danska salami under armen väl framme i garaget gick ett öga upp....
Men första dagen på jobbet gick ganska bra ändå
Sen efter jobbet blev det träning i 2 timmar trodde att jag skulle ha minskat med vikterna där borta eftersom jag hade haft paus i 3 veckor, men kroppen behöver vila :)
Tror det måste vara det tillskott jag tar eftersom jag tog samma vikter som innan så man blev ganska glad xD och så har man äntligen nått 80kg!!!!
Trodde aldrig att det skulle ta så lång tid att öka i vikt som det har gjort....
Sen gick min vatten flaska i sönder där borta på gymmet så man fick hela tröjan med vatten haha

åhh vad man längtar tills imorgon redan :)
älskar träningen!!!!
Måste nog vila snart så man orkar med imorgon

Gillar denna låten fast det är en cover:)




Ha det Gott tänker på dig ;)

2 kommentarer:

joakim sa...

tjena kille annars med dig?

Anonym sa...

jodå det e skit bra :) sj då :P