söndag 26 juli 2009

Festivalen och 83 kg väger man nu!!

Hej alla!!
Helgen som har gått har varit ganska jobbig :S första veckan man jobbade samt träning i 4 dagar i streck.... Men gud vad skönt iaf :) hehe ......
Vardagarna bara sprang iväg sen kom Fredagen och då var det dax för festivalen hur skönt som helst, hade skit skoj

Fredagen var vi hos mig jag o min bror, sen drog vi ner till 60-tals tältet där mina kusiner var och deras kompisar samt mammsen o kentan efter ett tag drog vi till deras hotel eftersom det regnade som fan var där typ 30 min sen rörda vi oss vidare fast jag och micke drog till jocke och hille där blev det lite wiie.... men efter ett tag flög kontrollen av min hand på något konstigt sett :) men tur var så gick inget isönder hehe
Rörde oss nere efter ett tag och där blev det full rulle xD

Lördagen sov man till 11 drog och handlade frukost somnade vaknade vid 4 tiden sen var det dax att grilla sen drog vi till ida och grillade igen hehe
Ut drog vi efter våra magar var fulla av mat....
Synd bara det regnade hela tiden :S

Här kommer lite bilder

Jägermister! ize cold :)


Kärleks paret


Wiee!!


Pause på park bänken


På väg ner till stan


Förra detta tränings polaren haha


Ridarna


Hemma hos mig


Hemma hos ida


Ida så klart också :)


Snickey

Inga kommentarer: