lördag 11 juli 2009

Usch!!!

Så ja nu är man nästan männsika igen efter gårdagen =)
Blev lite kub igår.... Skulle bara softa igentligen men efter några öl så blev det andra grejer! Tvingade min bror till lite Strårom 80% som blev uppskattat tror jag? hehe...
Vaknade drog till bageriet o köpte lite bullar sen väckte man sin bror sen deckade jag... vaknade 10 att någon ringde, hörde min bror ropade magnus! men allt var en dröm huh jag vet inte... Gick och la mig igen vaknade 1 istället då ringde jonas och frågade om man ville ha kaffe? jag tänkte för mig själv en kaffegök? drog bort ditt så fick man lite frisk luft som var ganska uppigande. tror jag måste sova lite igen så man orkar med och se på bio idag =)
Ett litet videoklipp med min broscchhhha!
http://www.youtube.com/watch?v=VLgnH291BaU

Ha det Over and Out!!!

1 kommentar:

ZazzYzaloo sa...

Såg inget kul ut, stackars din brorsa haha / ZaZZa