söndag 13 september 2009

Tjotjim!

Hej hej var ett tag sedan man skrev i bloggen tycker jag så det var nog dax igen!!;)
Helgen som har gått har ju bara varit lung men ganska skönt!
Fredags slutade man sent ganska sent!!! jävla skit! haha
Tror jag somnade på en gång när jag kom hem, kommer inte ihåg mer från fredagen och nä det var ingen alkohol inblandad!
Lördagen knackade det på dörren trodde jag drömde men sen fick man ett sms så vaknade man till på en gång! jonas tvingade upp mig på en morgon promenade blev ganska slut efter några hundra meter haha :)
Sedan blev det frukost i fina det vädret! mysigt!
Sedan blev det lita städning också på köpet hemma hos mig...
Efter ett tag drog man till bror där bjöd det på pizza mummsigt!! :D
Kom hem tänkte köpa något flak men nä nä fanns ingen stans! Gav upp hoppet drog hem till jonas ringde på klockan råkade öppna dörren när jag gjorde så! fattar inte hur det gick till men upp gick den haha..
Jonas Fruga Stina kom till dörren SKIT VAD RÄDD JAG BLEV!!! jag trodde det var min granne ( Deras grannar kanske inte är i den bästa formen Konstiga då!)
Sen kom det en till Ida fram till dörren sen 2 till tänkte vafan vart e Jonas, nä han är inte här blev lite ledsen då:( Dom hade tydligen tjej middag där borta och jag bara kom ingångde haha vilken syn asså!!
Vaknade tidigt på Söndagen drog till affären och handlade frukost Mumms! när jag kom in i porten skulle ta upp min nyckel stog en person hukad i hissen man såg bara ansiktet SKIT vad rädd man blev haha
Så ja där var min helg!! :)


Mysig låt :) fråga mig inte hur jag hittade den

3 kommentarer:

Unknown sa...

http://lusciouslucy.blogg.se/2009/june/skrammande-men-intressant.html

Anonym sa...

Du e ju för mycket i bland svensktoppsnörd!!!!

Anonym sa...

ja någon måste ju vara det haha :)