lördag 31 oktober 2009

Nu är jag en ny person!

Ja ni hörde rätt!! allt det gamla är bakom mig :) nu börjar det nya livet hehe ...
Idag blir det firande hos bine och Tomas för bine fyller åriiss! haha tänk vad tiden går hon blir 24 år gammal tant :P .....
Bror är det väl sådär med efter operationen kom han hem, han kände på ryggen och då fick han fullt med blod, dom hade liksom bara sytt med lösa stygn eller vafan det heter... Han fick åka till akuten där dom fick sy ingen honom igen.... Sen tänker man vart FAN är sjukvården på väg? jävla IDIOTER!
Tänkte iaf klä ut mig till en hippie för det fick jag aldrig bli på 70 talet så jag tar igen det idag 2009! bättre sent än aldrig och varför inte passa på när det är halloween BRA tillfälle att leva upp till sina önskningar Woohoo! :)
Tror inte folket kommer komma med maskerad men jag ska iaf! :)
Eftersom när man ska ner på stan är det jöööö halloween haha
På återsende pöss ;)

Inga kommentarer: