onsdag 14 oktober 2009

Onsdag!

Hej hej kära blogg :)

Igår somnade man ganska tidigt typ vid 8 tiden :P såå skönt att kunna sova ut någon gång samt så vaknade man tidigt :)
Drog till jobbet som vanligt... Plåstret man har på armen varkar funka samt mina nya övningar för armen :)
Skulle tanka bilen idag håll på som fan med pumpen men inget hände, sen kom det ut en från statiol och sa funkar den nu?
-Ja den funkar, måste nog har varit för snabb men knapparna
Men icke icke, då visade det sig att dom trodde man skulle sno bensin? bara för att jag hade ställt mig på ett konstigt sätt samt att jag inte hade ögon kontakt med dom där inne... Hmmm första gången dom har sagt det till mig, tydligen sker det 2-3 stölder varje dag att dom bara kör därifrån... Aja fick min bensin till slut iaf...
OCH! Idag blev det Hemma lagad pyttipanna Mumms!
Blev rätt så mycket över så det blir till Mammsen på jobbet också, sååå kul att man kan bjuda tillbaks efter alla dessa åren hon har lagt mat på bordet till mig:)
Älskar dig Mammsen :)

Dagens tips - Whale Wars

Ses för imorgon är det en ny DAG! ;)

Inga kommentarer: