torsdag 9 oktober 2008

Fredag imorgon!

ja idag har jag typ ! :) ...........


Kom tänka på att jag inte får i mig så mycket grönsaker som min kropp behöver så jag vandrade till hälsokost butiken o köpte jaa en jävla massa skit som ersätter grönsakerna haha inte så billigt men vafan måste ju må bra :)
Tur man har jobb asså ser bara på folk som inte jobbar vad gör dom igentligen super? haha fattar mig inte på dom asså. Men enligt min mening alkohol problem?
Tänker på er Sandra och amanada varje dag ;) ni gör verkligen mig lycklig har inte kännt så här på skit länge, så glad att ni finns!!
Nu har jag inte tid att skriva mer


Cya

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA dummaste jag hört på vääldigt länge, jag tog inte åt mig av det du skriver om Alkohol problem, men det är väl klart att man förstår vem du syftar på kotten :)

Anonym sa...

Hahaha det var menat mot mig.. Det vet jag. Men sen en annan sak. Varför köpa en massa kostersättning istället för att äta riktiga grönsaker? haha

Anonym sa...

tyst! haha