lördag 11 oktober 2008

Lördag!

Ja igår var det lite mycket att göra :S Jobbade till 12 drog till träningen efter...... Engelska kurs klockan halv 3 till 4, sen blev det inventering i typ 1 timme, drog efter åt och solade och där fick man köra runder i typ 15 min innan man hittade en jävla parkering... Efter drog man hem o lagade god mat, in i dushen sen var man klar för party ! :D

Efter kvällen skulle man ta en Black taxi , vet inte hur vi kom in på träning men ha sa ja man bli lite öm i sin kropp när man tränar...
Taxi killen sa ja, jag bor lite långt härifrån annars hade du kunnat ringa mig så kommer jag o masserar dig lite, eller som jag brukar göra efter jag har kört mina kunder så brukar jag massera dom billigt är du intresserad? WOOT! tänkte jag, kom inte ut några ord från mig, ville bara därifrån !! när man kom hem fick man in i dushen var så äcklad asså :S argh!!!!!!!!!! drömde mardrömar om han i natt mår inte bra nu asså :S

Inga kommentarer: