tisdag 21 oktober 2008

Har jag en blogg?

aaa vet att jag inte har uppdaterat min blogg.....
Ni som inte står ut med min stavning, skit i att läsa den då!!!
Fredagen: Jadu.... Jobbade som vanligt, tränade, engelska kursen... skit skoj det var där asså :D engelska läraren o jag började snacka, hur man blandar groggar o sånt skit hehe, en kollega frågade snackar ni om sprit nu igen eller? hahha
Drog till systembolaget på statten för att inskaffa lite alkohol, snickey ringde när man precis var på parkeringen o sa HALLÅ! dom har ju stängt ner ju! oki tänkte man hämtade upp han drog till väla istället där snäckan hittade lita kläder samt jag systembolaget haha..... Kom hem drog till ida o festade lita satt ute på hennes balkong, fan vad skumt hus asså! gick in där uppe men där visade det sig att det var övervåningen o när man kom ner i källaren så visade det sig att vara bottenvåningen men gräsmatta o sånt fattade nada haha
Lovade min mamma att städa bilen eftersom hon körde oss till ida..


Lördagen: Vaknade typ 8 väntade tills klockan blev 9 sen drog man o handlade frukost på maxi.... Drog till min kära mor, fick ha skjorts på mig eftersom mina byxor passar inte mig!!! kom dit käkade lite o snackade lite skit, sen var det bara o sätta igång att städa henns bil... mor körde mig hem efter det...
sen somnade man sen skulle man dit igen o käka middag.
efter ett tag fick man dra vidare eftersom adrian o snickey väntade på mig sen var det bara full rulle mot festen....

Söndagen: Vaknade mådde inte alls så bra var inte bakis eller så bara allmänt mör i kroppen.. senare mot eftermiddagen var man tvungen att inskaffa lite mat så man tog bilen till pizzarian hehe... somnade efter pizzan sen ringde jocke o fråga om jag ville med o fixa bilen... jag tänkte kanske lite frisk luft skadar juu inte.
tog typ sådär 1-2 timmar innan man var klar... drog ut till påarp eftersom jocke hade sprejat ner hela motorn men vatten så denna mådde ju inte allt för bra...
Senare mot kvällen mådde man skit... hade ont i halsen sant ingen ork i kroppen tänkte nu kommer man säkert må skit imorgon...

Måndagen: Vaknade mådde skit! sen har varit i sängen typ 24/7
kan liksom inte sova mer nu :S

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... ja det va tur att vi finns till hands emellanåt... ;)

Anonym sa...

Förlåt om jag sårat dej det var inte min mening<<<<<<<<<<<<<.

Anonym sa...

haha sårat ? vad snackar du om?

Anonym sa...

mohahah mange lilla love its in the air lalal oldies =P