fredag 17 oktober 2008

OKaj?

Jeppz! Godmorgon hahah ;)
Igår typ började min dator fucka upp sig så jag tänkte ja men jag kanske behöver uppdatera min dator.... Det började blinka DONT TURN OFF COMPUTER! sen kunde jag inte hålla mig, tänkte vad händer om jag skulle stänga av datorn mitt i allt? efter några minuter så kunde jag inte låta bli så jag drog ut sladden men det skulle jag nog inte ha gjort :S
kom bara en svart bild på skärmen så jag kunde inte starta min älskling :S
aja min tur hänger alltid med sig!!!!
Fredag idag ja!! Tänkte sola idag men tog det igår istället :P annars blir det bara såååååå stressigt... Träning som vanligt idag samt den jävlka engelskan... YES I SPEAK VERY GOOD ENGLISH!!!!

Gillar denna låten ;) mysig som satan!! haha

4 kommentarer:

Anonym sa...

porris

Anonym sa...

såg din bil utanför oasis igår:P

Anonym sa...

lär dig stava!!!!!

Anonym sa...

varför bloggar du inte mer.