söndag 30 november 2008

Söndag

Ja nu har det nästan gått en vecka med tillskotten =)
Tränings shemat denna veckan blir
Måndag, Onsdag, Fredag Styrketräning
Tisdag, Torsdag Kondision
Känns som man inte har något liv längre :S åhhhhhh! haha


I Fredags tog man det lite lungt ovanligt? ehh ja :P men hade grejer o göra på lördagen därför!

Lördagen blev det att man drog upp vid 7 tiden gick o la sig igen upp vid 8 tiden kändes som en mycket bättre tid haha
Började riva ner mina gardiner, putsa fönsterna, strycka min gardiner... Och nä! jag har inte byt kön! haha
Tog mig 5 timmar med allt men det blev fint som fan!!!!! hell ye!
Senare på kvällen var man svarttaxi, drog till pizzarian käkade, hem korkade upp en Julöl som man fick utav jonas o stina =) Tradade ett tag msn ploppade till drog till tjoman o drack mig god o rund senare kom snickey

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer du hem till mej också och gör lite julmys