tisdag 2 december 2008

Måndag åhh Tisdag!

En härlig härlig tisdag..... vanlig dag på jobb typ lite annorlunda vi fick frukt på jobbet hela veckan ut!!! o du kan tro att jag käkade !!! hahaha o ja trucken läckte också .....
Körde från jobbet och drog till min frisör var nog 3 månader sedan jag var där om inte 4 :D
Drog vidare på träningen där man körde ett kondisions pass =) 50min cykling underbart underbart halsade min häxmix kunde inte hålla mig rapen flög ut.,... dom andra sa det e sånt som händer haha gud asså så säger man inte!!! vred ur mina svettiga kläder hoppade in i dushen .... Var på väg hem ... skit min handskar !! då fick man gå 7 våningar upp o hissen funkade inte :S
Körde inom maxi som vanligt o handlade lite käk...


Over and out ska sova nu!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

upp och ner hahah

tränar du mycket nu ?
älskar dina inlägg dom e skumma haha