fredag 14 augusti 2009

äntligen!

Vaknade upp rätt tidigt för en gångskull, kom till jobbet... Där insåg jag att min hus nyckel var BORTA! fick panik tog bilen hem men då kom jag inte in i porten :( frågade folk om dom kunde hjälpa mig upp porten men nä nä!! idioter!
Träffade ivan, har du kollat i bilen lr? JA! haha
Sen träffade man på Jonas så man körde honom till jobbet...
Framme på mitt jobb, någon frågade mig något när jag kom in TYST! sa jag bara gick till skåpet Torny kom ingångde har du kollat jackan? ehh nä... hade jag den med mig? kollade igenom den och där låg den haha...
12 tiden drog man från jobbet sen till Danmark där jag skulle tatuera mig
Säger bara GUD! vad ont det gjorde helst på ryggraden :S
Sen lärde jag mig ett nytt Danskt ord också Krut = Anabola/Seteorider :)

När man gick därifrån tackade man så klart efter ett underbart jobb han hade gjort på min rygg frågade om man kunde ta en bulle... Ja ta alla!! haha gött!
Nä nu ska jag softa och relaxa Kräftskiva imorgon jööö! ;)
Ses over and Out!

Inga kommentarer: