torsdag 13 augusti 2009

Seg!

Tja! igen!

Idag blev det hur segt som helst på jobbet för många bollar i luten så man tyckte mest som att man bara yra runt som ett höns idag på jobbet... försökte dra ett roligt skämt idag på middagen...

Dennis: Kan du inte dra något roligt kontors skämt roger
Roger: funderar
Jag: jag kan ett!! roger sitter framför datorn och räknar 1+1 vet inte vad jag fick det ifrån men jag började skratta som fan men tydligen var det inte så roligt för jag var den enda som skrattade.... hmm måste varit trött eller något;S
Hittade en Tv till broschan som jag köpte på en gång :)
Drog till träningen, sen väg och hämtade tv¨n sen överaskade man brodern som blev ganska överaskad :) roligt att man kan göra någon glad iaf :P
Kina mat blev det idag också Mumms! men starkt HOT! HOT!
Nee nu ska jag slappa lita ska tatuera mig imorgon ska blev skoj :) kanske inte smärtan haha....
Ha det götttttt!

Inga kommentarer: