tisdag 25 augusti 2009

Elo!

Tja idag hände det e grej på jobbet...... Kom en lastbil jag gick fram som vanligt och skulle ta emot helt plötsligt kom han ut rakt mot mig tänkte jaja han ska väl bara lämna fraktpapperna men nä nä! har aldrig träffat honom; han sa till mig oj vilka stora armar du har och tänkte känna på armen, fick lite panik men tänkte aja jag håller masken, men var ingen rolig känsla :( men men
Skulle dra och hämta några prylar till jobbet körde förbi ett vägarbete som var av spärrad runt om där dom arbetade... tänkte jaja den stora maskinen kommer aldrig ut på vägen då! körde förbi, helt plötsligt backade idioten med skopan rakt mot sidan av bilen men tur nog så såg den andra arbetaren det så man klarade säg undan tänkte stiga av bilen men höll lugnet och körde vidare bara....
Blev kvar ända tills halv 5 på jobbet :( alla hade larmat så man kom inte åt mitt skåp där jag hade larm kortet ett stort TACK! haha
Kom hem hämtade grejer som man har rensat ut ur lägenheten körde till brochan blev en hamburgare sedan ganska gott :)
Men Guudd nu e man trött
Ni får ha det nice alla för det ska jag ha ;)

Inga kommentarer: