måndag 24 augusti 2009

Måndag!

Hej hej vaknade som vanligt på morgon kvisten drog till jobbet... Efter jobbet blev det väla där jag hämtade mina byxor!! äntligen säger jag bara hehe....
Handlade lite mat sen blev det träning ganska nice men var lite rädd att ta iiiI!!!
efter jag fick ont frågade jag tränaren om det var okej att träna; jodå men om du skulle få ont smörja bara in ryggen då så det inte spricker :)
Sen träffade man jonas som man inte har sätt på 2 månader :) frågade han om han kunde lära mig lite om hundar eftersom han har ju 2 stora hunder :P SJÄLV KLART! blev svaret.....
Så nu sitter man och väntar på att maten ska bli klar! lagom till Cops :) sen blir det att göra mina räkningar har inte så många så det blir säkert la skoj :)
Over and out!

Mina nya byxor :)


Lite solning på jobbet :)

Inga kommentarer: